Društvene Mreže sa Fokusom na Facebook – Upravljanje i Oglašavanje

facebook tree

 

Društvene mreže su već stara stvar i svi imamo favorita – čak ne mora biti ni Facebook.

Facebook upravljanje i oglašavanje je trenutno najzanimljivije zbog svoje efikasnosti, snage i količine aktivnih korisnika.

Znamo i za par onih koje ne koristimo, imamo mišljenje, imamo prijatelje i kontakte na njima, ali ne koriste svi društvene mreže u profesionalne svrhe. Niti bi trebali. Ovaj članak je kratki rezime par videa sa Youtube kanala: Ivan Cosmic Pro

 

Društvene mreže su tu da ostanu i dok će se krajnji korisnici prilagođavati načinu korištenja i neće davati tome previše pozornosti, profesionalni korisnici i oni koji imaju neki viši cilj sa mrežama, poglavito rast, profit, zarada, plasman, marketing će morati pripaziti na načine korištenja, poštovati uvjete i na kraju krajeva potrošiti resurse u obliku novca i vremena kako bi i postigli svoje ciljeve.

Fokus je na Facebook mreži jer je najrasprostranjenija u Republici Hrvatskoj, kao što je i na svijetu. Druga najmnogoljudnija, a samim time i najpopularnija mreža je Google+ ali je istovremeno i jedna od najmanje aktivnih. Princip Google-ovih proizvoda je takav da sa jednim računom imate pristup cijeloj paleti njegovih prozivda, pa tako i Google+. Nažalost, velik broj ljudi zanemaruje ovu sasvim solidnu platformu za dijeljenje i objavljivanje sadržaja.

Valja napomenuti i Twitter i Instagram koji su u sve većem i većem porastu u broju korisnika i prosječnom angažmanu na mreži. Twitter u Hrvatskoj još nije toliko popularan, ali zato Instagram ima poprilično ubrzan rast. Facebook upravljanje i oglašavanje je najrasprostranjenije i najrazglašenije, čak i ne-poslovni korisnici koriste ovu platformu kako bi povećali svoj organski i plaćeni domet, povećali angažman i ostvarili neki cilj.

 

5 su vrsta Facebook reklama (po mjestu plasmana), ovdje ćemo ih navesti samo ukratko, a na videu poslušajte malo više o njima.

1. Mobile News Feed

2. Desktop News Feed

3. Instagram Reklama

4. Sidebar Reklama (Facebook Desktop Sidebar)

5. Audience Network

Primarna kategorija razdjele je mjesto plasmana reklame iz razloga što je Facebook akvizirao Instagram i samim time dodao direktnu “konkurenciju” u vidu platforme na kojoj reklama može biti plasirana. Realno, Instagram i Facebook nisu konkurencija jedno drugom, već skoro pa savršeni komplement. Facebook je primaran u cijeloj priči i preko svoje platforme nam daje velike mogućnosti za plasman po svim kategorijama.

Imamo mogućnost naciljati precizno po geografskoj lokaciji ili afinitetima ili možemo koristiti spray-n-pray tehniku sa preko milijardu aktivnih korisnika.

Svaki slučaj ima svoje namjene, a za Facebook ima par očitih, ali isto tako i manje očitih marketinških tehnika.

 

 

Odgovori