Kako funkcionira digitalna ili kreativna ili advertising agencija?

Kako-funkcionira-digitalna-ili-kreativna-ili-advertising-agencija-Cosmic-Production-Blog

Hmm… agencija, ako se već bavite oglašavanjem, ovo pitanje vam možda zvuči blesavo, ali bilo kome van ove industrije agencijska djelovanja mogu zvučati kao misterija.

Način na koji su agencije prezentirane u filmovima na TV-u ili serijama je miljama daleko od stvarnosti i rada, te djelatnosti prave agencije.

 

Na brzi način ćemo vam prezentirati okvirna djelovanja osnovnog rada agencije.

 

  1. Agencije imaju klijente

 

Najčešći način na koji agencije rade je preko poslovnih prijedloga svojim klijentima. Svojevrsna audicija u kojoj nam klijent predstavlja problem koji je predstavio i drugim agencijama i na temelju kvalitete rješenja klijent bira s kim će raditi.

Najčešća situacija je temeljena na rješavanju postojećeg ili nadolazećeg problema koji klijent ima.

 

 

  1. Rad agencije je temeljen na rješavanju problema

 

Cosmic Production je tu da rješi probleme svojih klijenata iz područja rada za koje pružamo rješenja. Klijent je tu da predstavi svoj problem, a rješenje ishodimo ovisno o kategoriji posla, vrsti tvrtke i našoj stručnoj kompetenciji. Razne agencije imaju razne pristupe, ali koraci su manje-više isti.

 

 

 

 

PROCES KREIRANJA I ISHOĐENJA AGENCIJSKOG RJEŠENJA

 

Već smo rekli, razne agencije imaju različite pristupe rješavanju problema, ali u osnovi ovo su koraci kojima dolazimo od predstavljanja problema do kvalitetnog rješenja. Naravno, ovisno o vrsti posla, o vrsti tvrtke i par drugih presudnih faktora kao što su budžet i vrijeme izrade, koraka može biti manje ili više.

 

  1. Naš tim se nalazi sa klijentima da identificira problem za koji je potrebno rješenje

 

  1. Naš tim piše kratki brief u kojem opisuje problem, brief može uključivati analizu, istraživanje, plan i klijent ga potpisuje.

 

  1. Naš tim predstavlja brief u kojem je sada uključen i budžet, trajanje, prijedlog medija i drugi faktori.

 

  1. Kreativni tim radi na rješavanju problema narednih x dana ili tjedana i predstavlja prvu rundu rješenja kreativnom direktoru.

 

  1. Kreativni direktor otpisuje ideje koje ne funkcioniraju i usmjerava tim da istraže kvalitetne i funkcionalne ideje i rješenja.

 

  1. Kreativni tim sa fokusom na kvalitetna rješenja uključuje druge odjele i članove agencije kako bi osigurali da je posao izvediv i usmjeren.

 

  1. Kreativni direktor odobrava finalne ideje i prezentira ih klijentu.

 

  1. Klijent odlazi i diskutira ideje sa drugim odjelima ili rukovoditeljima tvrtke i daje povratne informacije agenciji. Ovaj dio podrazumijeva ponovno odobrenje budžeta i roka izrade.

 

  1. Kreativni tim surađuje sa ostalim odjelima tvrtke, account managerima, media buying, produkcijskim timom i kreativnim direktorom, te izrađuju proizvod u dogovorenom obliku.

 

  1. Finalni proizvod je predstavljen klijentu na odobrenje, a kada klijent odobri proizvod se objavljuje.

 

  1. Agencija prati uspjeh, ROI i druge faktore ako su primjenjivi i izvještava klijenta o uspjehu proizvoda.

 

  1. Klijent plaća agenciju i cijeli se proces ponavlja.

 

 

 

Što je kreativna agencija i čime se naša tvrtka bavi?

 

Teško je objasniti nekome tko nije u svijetu kreativnih usluga čime se sve kreativna agencija bavi. Teško, ali nije nemoguće, postoji određen balans između jasnoće i konciznosti i izazova i kreativnih izazova s kojima se jedna agencija susreće. Pitanje je identiteta, pogotovo u industriji koja se tek definira. Pitanje je strukture tvrtke i smjera koji dajemo svojim zaposlenicima i suradnicima.

 

Ključni faktori u definiranju naše agencije su; usluge, zaposlenici, poslovni model i vrijednosti.

 

Proces izgradnje tvrtke je neprestani izazov prilagodbe tržištu i prilagodbe tržišta svojim vrijednostima.

 

Full Service Digitalna Agencija

 

Serviramo i izršavamo kompleksne projekte kroz inter-disciplinarni rad. Najčešće kao vođenje ukupne kampanje određenoj tvrtki. Kroz full service rad i ogranke naše kategorije rada su

 

  1. Digitalna Agencija
  2. Dizajn Agencija
  3. Interaktivna Agencija
  4. Inžinjerska Agencija
  5. Advertising (Oglašivačka) Agencija
  6. Consulting (Konzultantska) Agencija

 

Sve napojeno tehnologijom, automatizacijom workflowa, batch procesiranjem i automatskom sinkronizacijom, kako bi funkcioniralo. Ako vas ove riječi plaše, bez brige, mi smo tu da osiguramo da sve radi kao sat.

 

Naš talent je dovoljno likvidan da se može kretati s tržištem, a opet dovoljno specijaliziran da garantiramo zadovoljstvo klijentima po pojedinom zadatku. Najbitnije od svega, svjesnost o društvenim problemima i angažman prema istom su jedne od glavnih odlika. Vođeni smo moralnim principima, manje vođeni titulama. Naši proizvodi i kampanje stoje s razlogom, razlogom većim nego guranje proizvoda krajnjem korisniku. Vjerujemo da možemo, hoćemo i mijenjamo svijet.

Odgovori